Close
Log Ind Opret Bruger

Termin december 2021

• 7 april 2021, 15:55

Hej piger,

jeg er også frisk på en hemmelig Facebookgruppe☺️

Jeg er 22 år og bosat i Nordsjælland. Vi venter den første med termin 3. December, ud fra hvad jeg selv lige har kunne regne mig frem til.

12. april 2021 kl. 10:00

Hej med jer! 🙂

Jeg er helt ny herinde. Har flere gange været ved at melde mig ind i denne terminsgruppe, men har ikke helt turde.

Jeg er 27 år gammel, og er idag 5+4.
    Jeg testede positiv allerede 3+1, og sidenhen blev mine tests mere og mere positive. Til at starte med havde jeg symptomer i form af øget tissetræng (måtte stå op om natten for at tisse), spændte og ømme bryster. Og et par dage med kvalme/madlede.

De sidste par dage har symptomerne været aftaget. Min tissetræng har været forsvundet en lille uges tid. Madleden er helt væk. Og her til morgen vågnede jeg fuldstændig uden ømme og spændte bryster.

Jeg har før haft en bio i 4+4, og jeg er så bange for at det er ved at gå galt igen..

Så – hvordan står det til hos jer? Er der nogen der har haft symptomer, som svinger – og nogle gange forsvinder helt? Allerede nu?

Krydsede fingrer herfra! 🙂

12. april 2021 kl. 16:00

Så lykkedes det endelig at skifte til andre sider end side 1 på dette forum 😅 velkommen til alle sammen. Jeg håber alle det har lyst melder til ind i vores hemmelige FB gruppe, som 20april19 har oprettet.
    dejligt med en stort netværk, hvor vi kan følges ad. 🤗

12. april 2021 kl. 18:16

Hej 🙂

Jeg har termin omkring 5 dec efter egen udregning. Det er mit første barn og har det ikke været helt nemt. Jeg vil meget gerne med i den hemmelige fb gruppe.
    jeg er i øvrigt helt grøn herinde, så jeg ved ikke om jeg har skrevet det rigtige sted 😄

13. april 2021 kl. 14:42

Hvordan finder man gruppen?

13. april 2021 kl. 18:43

Hej med jer 😃

Jeg vil ligeledes gerne være med i den hemmelige FB-gruppe😊

Jeg er 29 år og bosat i Nordjylland.
    Det er barn nr. 4, og jeg er 5+1 idag👍

13. april 2021 kl. 20:18

Jeg har termin 1 december er 6+6 og har idag været til tidlig scanning og set det fineste hjerteblink. Har en søn på 1 1/2 år i forvejen så dette er nr. 2

Jeg vil meget gerne være med i fb gruppen, men hvordan finder jeg den?

13. april 2021 kl. 20:25

Hej,

Jer som vil være med I den hemmelige Facebook gruppe, I kan skrive en privat besked til mig, med jeres fuldenavn og evt. En kort beskrivelse af jeres profilbillede, hvis i er flere som hedder det samme 😊

13. april 2021 kl. 22:05

Jeg har lige testet positivt! MEGET uventet.
    Jeg er 40 år og mistede en pige i 20. uge i 2019 – hun havde trisomi 9. Hun var også lidt af et mirakel, da min mand og jeg havde forsøgt i 4,5 år inkl behandling og kun haft 4 SA – og hun kom naturligt.
    Siden har vi intet gjort.
    Og ud af ingenting står jeg med en positiv test i dag. Jeg tror ærligt slet ikke på det.
    jeg har en datter på 11 og min mand har døtre på 18 og 21.
    Jeg har angiveligt termin omkring 20. december….!
    Jeg ville ønske jeg kunne vise jer billedet af testen så I kunne se at jeg ikke ser syner – men jeg kan ikke finde ud af det 😂

16. april 2021 kl. 18:41

Jamen hej!
    28 år fra Storkøbenhavn, testede positiv i går (og i dag) og er 4+2 i dag. Meget nyt, meget spædt! og spændt på hvordan det hele skal gå.
    Termin 22. december, og jeg havde ellers lovet mig selv jeg ALDRIG skulle have en julebaby 😛

Har et regnbuebarn der bliver tre år til sommer (regnbue= barn lige efter en abort)

Graviditeten er ikke planlagt, men vi har heller ikke gjort noget for at undgå den.
    Mærker meget murren i underlivet, ømme bryster og en meget mild men næsten konstant kvalmefornemmelse lige under overfladen. intet generende endnu. Udover kvalmen er det samme symptomer som når jeg skal have mens.

største bekymring indtil videre: jeg blev tatoveret dagen før jeg testede positiv så diverse dommedagsscenarier med skadet foster bliver allerede kæmpet imod.
    Derudover er jeg lige kommet fuldtid tilbage på mit arbejde efter en sygemelding, så at skulle sige til min leder nu at jeg går fra igen til november gør mig også lidt bange.

Men ellers er vi stadig ved at synke nyheden!

16. april 2021 kl. 20:29

Har lige testet positiv i dag , med termin beregnet til 20. Dec

Er 29 fra Fyn, har to børn i forvejen på 6 og snart 2. Vi var i tvivl om vi skulle have flere men så blev vi indhentet, og tror egentlig vi begge gerne ville inden men bare ikke tog beslutningen 100% . Men nu kom spiren selv <3

ked af det med en hemmelig gruppe på fb da jeg ikke er på fb, håber meget nogen bliver her også Ö …… 🙂

21. april 2021 kl. 07:51

Hejsa

Jeg er 35 år og fra Jylland, og min terminsdato er 27 december –  jeg har lige fundet ud af at jeg er gravid, så er blot 4+2 i dag 🙂

Dette er vores første barn, og vi har prøvet i 7 år, uden at få en positiv test, så vi håber virkelig at den bliver der 🙂

21. april 2021 kl. 09:00

Jeg melder mig forsigtigt på banen.

Har idag taget en positiv test, 4+3, umiddelbart med termin 26/12.😱❤🥰👶

Jeg bor i Nordjylland og det er nummer 2. Har en søn på 10 år.

21. april 2021 kl. 18:45

Hejsa

Jeg er en pige på 22 år

Og jeg er 6+0 med termin ca den 15. December  det er den første, vil også meget gerne være med i den hemmelige gruppe 😃

22. april 2021 kl. 12:01

Her var der sørme en positiv test i tirsdags. Ikke planlagt … og da slet ikke en julebaby ha ha!
    Men nu er den her – med termin 25/12 og er så 4+5

Det er vores andet barn.

• Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

Kærlig hilsen

Julie & resten af Team Min-Mave.dk