Close
Log Ind Opret Bruger

Termin december 2021

• 2 april 2021, 08:05

Ja jeg håber også at det lykkedes 😊 men det bliver nok med nogle tidlige scanninger inden nf 😊🙈

2. april 2021 kl. 17:35

Jeg skulle være 4+3 idag, men er nervøs for at noget er galt.. Jeg har 4 mistede graviditeter i bagagen, og dette er den eneste hvor jeg ingen symptomer udover træthed har. Jeg plejer at have voldsom kvalme og halsbrand, men det har jeg ikke denne gang….

2. april 2021 kl. 19:15

Hejsa!

Jeg vil også gerne melde mig forsigtigt ind, jeg er 24 år gammel bosat på Fyn.

Dette er min 1. Graviditet, jeg er 4+1 (ifølge den app jeg har). Det kunne være dejligt med en fb gruppe:-))

Jeg har ømme bryster, nok mest nippels, mega træt, meget oppustet og kort lunte, men glad det er jeg! Dog stadig bange for at miste, da det er første hug med hormonpiller. Jeg forstår ikke helt det med antal uger? Jeg havde ægløsning 16 marts (skulle tage sprøjte) og vi havde selvfølglig Lan gymnastik den dag, og har testet positiv i dag?

2. april 2021 kl. 19:18

jeg er ikke 4+1 jeg er 3+4* jeg har kigget forkert:-))

2. april 2021 kl. 19:46

Her vil jeg gerne være med 🙏🏻 jeg har termin den 10. Dec, er 4+0 idag 🥳

Det er vores andet barn, vi har en dreng fra maj 2018 😊

2. april 2021 kl. 20:02

Hej piger,

Jeg har oprettet en hemmelig gruppe på Facebook. I kan sende en besked med jeres mail til mig, så invitere jeg 😊

3. april 2021 kl. 07:39

Nåh, måtte lave en helt ny bruger på den nye side her 😊

Jeg melder mig ind her med termin ca. omkring 6/12.

3. april 2021 kl. 10:15

Jeg  rækker også forsigtigt hånden i vejret og melder mig på banen til fb gruppe 🤗

3. april 2021 kl. 23:23

Jeg melder mig på banen her. Jeg har to børn på 11 og 12 fra tidligere ægteskab og er nu gravid med nr 3 med en ny kæreste.

jeg blev gravid lige i starten af Januar, men måtte igennem en MA. Nu er der bingo igen og vi håber på at denne bliver siddende.

jeg vil meget gerne være med i en hemmelig facebook gruppe hvis nogen opretter en.

4. april 2021 kl. 16:33

Jeg melder mig forsigt på banen her. Jeg burde efter egne beregninger være 4+5 i dag, og jeg testede bragende positivt for en lille uge siden – Vi har dog lidt svært ved at tro på det 😌

4. april 2021 kl. 16:53

Jeg melder mig os her jeg er 39 år har to store børn så det blir en lille efternøler termin ca 7/12

4. april 2021 kl. 17:45

Hej med jer .

Jeg er også frisk på en hemmelig facebook gruppe . Har umiddelbart termin 10/12 .
    Er fra Midtjylland , 30 år og har 2 drenge på 8 og 10 år . dette er formentlig også min sidste – så det skal nydes . 🙂

4. april 2021 kl. 20:42

Der er altså et eller andet galt med det her forum efter det er blevet opdateret. Man kan ikke gå til side 2

6. april 2021 kl. 18:29

Hej:) jeg vil gerne med I facebook gruppen !

7. april 2021 kl. 08:47

Melder mig også på banen her med termin 14 december 😃Er 26 år og fra Sydjylland. Det er vores andet barn efter at have prøvet et år🤞

Er også meget interesseret i en Facebook gruppe 😃

• Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

Kærlig hilsen

Julie & resten af Team Min-Mave.dk