Close
Log Ind Opret Bruger

Termin december 2021

• 31 marts 2021, 12:30

Hej kvinder 🥰 med termin til december!

Skal vi samle os lidt i en tråd og få et overblik over, hvor mange vi er og skrive lidt om os selv?

måske nogen har lyst til at stå for en hemmelig facebook gruppe på et tidspunkt?

Jeg har pt termin 7. December 2021. Så jeg er 4+1 i dag. Jeg er 32 år. Bor på Sjælland.

Det er vores nr 3 🥰  Jeg er ret sikker på at det bliver den sidste og skal bare huske at nyde det hele en sidste gang.
    Vi har to piger i forvejen.

Jeg har ikke mærket noget til graviditeten endnu. 😅

31. marts 2021 kl. 13:38

🤗 (tester lige den nye hjemmeside)

31. marts 2021 kl. 15:15

Hej.

Jeg er fra Jylland, 25 år og har termin start december. Jeg fik min spiral taget ud og fik aldrig mens efterfølgende☺️

har ømme bryster, er vildt træt og er ret oppustet ☺️

31. marts 2021 kl. 16:33

Jeg vil også gerne være med.

Jeg er fra region syddanmark, 31 år og venter nr 2, med termin den. 6. December (efter egen udregning) 🙂

Jeg vil MEGET gerne være med i en hemmelig Facebook gruppe, da jeg er bedre til at få den tjekket end mm.

Jeg døjer også med ømme bryster, oppustet hed og så er jeg enormt træt når klokken slå 20.

31. marts 2021 kl. 19:11

Hvor hyggeligt med lidt selskab.. tænker der kommer mange flere endnu som ugerne går 🥰 Jeg er frisk på en hemmelig FB gruppe, men jeg er helt ny på FB. 🥴

1. april 2021 kl. 18:50

Okay, jeg vover pelsen og melder mig ind her 😊

jeg er 34 år og bor på Fyn. Dette er vores 3 og sidste barn, vi har 2 piger i forvejen.

jeg er idag 3+6 og mens har ikke meldt sin ankomst, som den plejer på dette tidspunkt. Foreløbig termin 10. December. Har kunne teste positiv siden 3+1.

jeg har stadigvæk meget svært at tro på at den er der, da det er sket i 1 forsøg. Jeg har nemlig både sa og gul i bagagen 😕

Men vi krydser fingre for at det holder 🤞🏻😊

jeg er også med på en hemmelig gruppe på fb 😊

1. april 2021 kl. 19:23

Hejsa! Vi er lidt i samme båd 😆 velkommen til og det ville da være dejligt, hvis det bare lykkedes uden de store problemer. Jeg har ikke prøvet at miste, men det må være så træls.

hvor gamle er dine to piger?

1. april 2021 kl. 19:49

Hejsa,

Jeg er 4+3 i dag med mit andet barn.

En hemmelig facebook gruppe kunne være fedt 🤩

1. april 2021 kl. 20:13

Det er så frustrerende – mistede også den ene æggeleder da jeg havde en gul 👎🏻
    mine piger er 9 og 5 😊

hvor gamle er dine piger?

1. april 2021 kl. 20:13

Er der blevet oprettet en gruppe endnu? Jeg er ihvertfald interesseret, umiddelbart termin 5. december så er 4+4 i dag

1. april 2021 kl. 21:00

Jeg melder meget forsigtigt ind her. Er 33 år og har en dejlig datter på 3 år. Dette er min 6. Graviditet, med termin 5/12. Så tvivler desværre også på denne her bliver til et levende barn – men man kan altid håbe🤞🏻 Med 4 x MA i bagagen er det desværre svært at tro på

1. april 2021 kl. 21:57

Hej piger.

Jeg er også frisk på en hemmelig Facebook-gruppe☺️

Jeg bor i trekantsområdet og har en datter på 3 år, så det er vores andet barn☺️
    Jeg er 4+0 i dag.

1. april 2021 kl. 21:58

Og jeg er 30 år☺️

2. april 2021 kl. 07:35

Øv, det gør jo en lidt nervøs, så er det da bare fedt, at det er lykkedes så hurtigt 😀 Jeg håber alt går som det skal.

Mine piger er 2,5 og 6.

3 og 7 når baby kommer.

2. april 2021 kl. 07:36

Nej der er ikke blevet oprettet en facebookgruppe – jeg håber en har mod på det, da jeg er helt ny på facebook 😉 så jeg efterlyser en der vil 😛

• Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.