Close
Log Ind Opret Bruger

Hyperemesis gravidarum

• 29 marts 2021, 19:05

Hej 

Så er jeg igang med 2nd graviditet og har igen hyperemesis gravidarum. Jeg ligger ud og ind af hospitalet hvor jeg får 2L væske i drop. crying 

Jeg ville hører om der evt. er andre herinde der har haft det før/ eller også har det nu og om I fandt ud af noget der gjorde forløbet lidt nemmere?

Hilsen 

HgMor

29. marts 2021 kl. 19:19

Øv, at du er ramt igen.. det eneste, der har "hjulpet" mig er væskebehandling op sygehuset og ondansetron, og så en fuld sygemelding! Men jeg har stadig kastet op, været sengeliggende og tabt mig.. jeg vil anbefale dig at komme ind i Facebook-gruppen 'hyperemesis gravidarum Danmark', der er rigtig mange erfaringer og støtte at hente.

Rigtig god bedring og tillykke med baby ❤️

30. marts 2021 kl. 07:48

Preggio skrev :

Øv, at du er ramt igen.. det eneste, der har "hjulpet" mig er væskebehandling op sygehuset og ondansetron, og så en fuld sygemelding! Men jeg har stadig kastet op, været sengeliggende og tabt mig.. jeg vil anbefale dig at komme ind i Facebook-gruppen 'hyperemesis gravidarum Danmark', der er rigtig mange erfaringer og støtte at hente.

Rigtig god bedring og tillykke med baby ❤️

Tak for anbefaling! Jeg er dog stadig ret tidligt i forløbet så der er ikke så mange der ved det endnu og vil derfor helst ikke have det på Facebook.. Men når folk får det at vide så tilmelder jeg mig med det samme – så tusind tak for informationen! laughfrown

30. marts 2021 kl. 21:36

Det kan jeg godt forstå, sådan havde jeg det også første gang, dog tror jeg ikke, at folk kan se, at du er med i gruppen, medmindre de selv er.

Men uanset hvad, så stinker HG bare virkelig, det er så hårdt! Jeg håber virkelig, at du ikke bliver alt for hårdt ramt 🙏

30. marts 2021 kl. 22:03

Stakkels dig. Jeg havde det i begge mine graviditeter og røg ind og ud af sygehuset for at få væske og medicin. Det var  skrækkeligt og jeg prøvede ALLE råd. Desværre uden effekt på mig. Ej jeg kan godt se det jeg skriver ikke rigtig hjælper dig men vil bare sige jeg føler med dig og sender dig virtuelt kram ☺️  Og mit var virkelig et slemt tilfælde – dem på sygehuset var lidt chokeret over hvordan jeg så ud da jeg kom nærmest kravlende hver uge. 

30. april 2021 kl. 11:05

Ja har også haft et par længere indlæggelser pga. Hg relateret vægttab. Det er ikke så fedt, men tak for virtuelle kram.. Håber det vender halvvejs som sidst.. Men puha det er en hård omgang, ville ønske de fandt et trick til at undgå det til fremtidige graviditeter!! 😔🙈

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.