Close
Log Ind Opret Bruger

Pletblødning og gravid?

• 28 marts 2021, 10:08

Hej. 
    jeg søger oplevelser med pletblødning fra 4+0 

og gik det dig godt eller skidt med gravidteten? 

Er idag 4+2 via IVF og flotte positive test men pletbløder. Og er bekymret da jeg tideligere har haft SA uge 6 og uge 7.
    Men aldrig pletblødning hvor jeg normalt skulle have menstruation. 

Bliver testen svagere hvis det går til og hvor hurtigt? 

28. marts 2021 kl. 12:24

Jeg har blødt/pletblødt under begge graviditeter. Testede som et monster fra 4+ indtil NF, men stregen blev aldrig mindre tydelig. Begge graviditeter endte også ud med to velskabte børn.

krydser fingre for at det bare er lidt ubetydelig pletblødning 🤞🏻

28. marts 2021 kl. 12:24

Jeg har blødt/pletblødt under begge graviditeter. Testede som et monster fra 4+ indtil NF, men stregen blev aldrig mindre tydelig. Begge graviditeter endte også ud med to velskabte børn.

Anonym
    28. marts 2021 kl. 12:41

Jeg er gravid med IVF (termin om en uges tid 👏) og jeg pletblødte med brun udflåd lige omkring 4+0. Testen var stærk og blodprøve-resultat 4+2 var højt, så jeg var egentlig ikke bekymret. Skal du ikke have taget blodprøve? 

Men ja, testene vil blive svagere igen, hvis det er en bio. 

Anonym
    28. marts 2021 kl. 12:41

Jeg er gravid med IVF (termin om en uges tid 👏) og jeg pletblødte med brun udflåd lige omkring 4+0. Testen var stærk og blodprøve-resultat 4+2 var højt, så jeg var egentlig ikke bekymret. Skal du ikke have taget blodprøve? 

28. marts 2021 kl. 12:44

sjæleven skrev :

Stort tillykke, var det bare en enkel dag ved dig? 
    Ved mig har det været de sidste 3 dage.

Skal desværre ikke have taget blodprøve da det bare er via hjemmetest man skal give svar til klinikken. 

28. marts 2021 kl. 12:44

sjæleven skrev :

Stort tillykke, var det bare en enkel dag ved dig? 
    Ved mig har det været de sidste 3 dage.

Skal desværre ikke have taget blodprøve da det bare er via hjemmetest man skal give svar til klinikken. 

28. marts 2021 kl. 12:46

projektbaby3 skrev :

Dejlig historie, husker du om det var frisk blod og gjorde du noget ved det med blodprøve, eller så du tiden an? 

Bare aldrig oplevet det i mine andre graviditeter. 
    så føler lidt at alt håb er ude, men har ingen smerter. 

28. marts 2021 kl. 12:46

projektbaby3 skrev :

Dejlig historie, husker du om det var frisk blod og gjorde du noget ved det med blodprøve, eller så du tiden an? 

28. marts 2021 kl. 21:41

Øv, nu synes jeg styrken er blevet kraftere, har ihvertfald været nød til at tage et bind på. Og er helt lyst klar blod uden klumper og ingen smeter. og mine test er stadigvæk knald positive lige taget en nu her. 
    Men ville i ringe til lægen og spørge om at få taget blodprøve med et par dages mellemrum? eller ville i vente og se tiden an? 

28. marts 2021 kl. 22:30

Lis070880 skrev :

projektbaby3 skrev :

Jeg blødte frisk blod og lyserødt. 

Fra uge 4 til 6 ish gjorde lægen ikke særlig meget, men sagde at jeg skulle holde øje med større mængder blod eller smerte. Derefter røg jeg til scanning i uge 7 og uge 11 pga blødning. Men ved begge scanninger var der en fin lille og livlig baby i maven. 

Hvis jeg var dig, ville jeg ringe til lægen og få taget go blodprøver, da du ikke er længere henne vil en scanning jo være ligegyldig. Krydser fingre for at det ikke er noget alarmerende 🤞🏻

29. marts 2021 kl. 09:43

projektbaby3 skrev :

Lis070880 skrev :

projektbaby3 skrev :

Jeg blødte frisk blod og lyserødt. 

Fra uge 4 til 6 ish gjorde lægen ikke særlig meget, men sagde at jeg skulle holde øje med større mængder blod eller smerte. Derefter røg jeg til scanning i uge 7 og uge 11 pga blødning. Men ved begge scanninger var der en fin lille og livlig baby i maven. 

Hvis jeg var dig, ville jeg ringe til lægen og få taget go blodprøver, da du ikke er længere henne vil en scanning jo være ligegyldig. Krydser fingre for at det ikke er noget alarmerende 🤞🏻

Ja for dit svar, var dit bare pletblødning eller okay blødning med bind skift i løbet af dagen husker du det? jeg bløder stadigvæk synes det er blevet mere end igår, men kun frisk lyst. 
    Men testene er stadigvæk tydelige. Og har ingen smerter, prøvede at komme igennem ved lægen her til morgen men der var bare ventetid/ optaget kontant 😅 

Så må vente tiden an og se hvad klinikken siger jeg skal gøre. 

30. marts 2021 kl. 11:14

Status er at jeg bløder nu menstruation lign. På anden dag, helt klar lys blod. Clearblue sagde idag 2-3 uger siden befrugtningen. Så mit HcG stiger selvom jeg bløder. Skal have taget blodprøve senere idag, men desværre kun en dag alt lukker ned for blodprøver i påsken. Så jeg er bare endnu mere forvirret og har dømt gravidteten ude… 😅😅😅😅

4. april 2021 kl. 19:10

Jeg er i dag 4+5 og har haft brunt “udflåd” siden 3+2, hvor jeg tester positiv første gang. Det er kun ved toiletbesøg det er der (på toiletpapiret).

Jeg har haft 2 friske blødninger i forbindelse med toiletbesøg i weekenden (dryp i kummen og på papiret), men hvor der efterfølgende ikke var noget (ikke nødvendigt med trusseindlæg).

Jeg er ved at gå ud af mit gode skind! Jeg havde en MA i december, som startede/jeg opdagede ved et enkelt smertejag og efterfølgende en lille 2 krone stor brun blødning.

Jeg tester stadig (meget) positiv og har graviditetssymptomer, men er virkelig bekymret for om den her graviditet kan gennemføres.

Jeg tænker jeg må opsøge en læge efter påske…Jeg deler gerne hvad der sker efterfølgende.

4. april 2021 kl. 20:22

Jeg pletblødte også under hele min graviditet. Jeg fødte for tideligt (de mener dog ikke at det er derfor) men han var velskabt og ingen problemer.

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 15 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

Kærlig hilsen

Julie & resten af Team Min-Mave.dk