Close
Log Ind Opret Bruger

Symptomer forsvundet 8+4

Anonym
    1 marts 2021, 08:33

Hej allesammen

Jeg har de seneste uger været dårlig med kvalme, svimmelhed og utilpashed, vi var til tidlig skanning i tirsdags, hvor vi så hjerteblink. Vi skal til skanning i morgen igen, da baby var lidt lille, men ikke noget farligt. Men idag er alle mine symptomer væk? Nu er jeg jo skide nervøs for, om baby er død 🥺 Mine bryster er dog stadig spændte, men alt andet er pist væk. 
    Andre der har oplevet det i 1. trimester, men stadig havde en levende baby i maven? Der er lang tid til den skanning i morgen 🤞🏼🤞🏼

1. marts 2021 kl. 10:05

Hej du 🙂 

Jeg er gravid (13+6), og jeg har både en SA og en MA i baggagen. Ligesom dig oplevede jeg at mine symptomer forsvandt, nogle gange få dage og andre gange 1 uge. Jeg var så ked af det, når jeg intet mærkede, for jeg troede at foster var dødt. Jeg var dog, ligesom dig, også til tidlige scanninger, hvor alt var fint og flot. Jeg turde ikke helt tro på det, indtil sidste uge hvor jeg var til NF, og så 1 stk livlig bebs. 

Mine symptomer var altså også væk engang imellem, men i dag er baby der stadig 🙂 Med min datter på 3,5 var det det samme, og jeg skal hilse og sige, at hun er i hvert fald meget livlig den dag i dag 😉

Min pointe er, at jeg forstår godt din bekymring (det tror jeg alle nygravide gør!). Men tro på det – i har set en fin baby. 

Anonym
    1. marts 2021 kl. 10:57

Årh det er dejligt at høre, det har givet lidt ro 🥰 Havde da aldrig troet, at man skulle savne kvamlen 😅 Jeg må bare prøve at få tiden til i morgen til at gå meget hurtigt 🙈🤞🏼

1. marts 2021 kl. 12:00

Den båd har jeg gynget i et par gange, det har kostet et par ekstra scanninger, men alt var fint de dage få dage symptomerne var væk. 

Nu 27+ fortryder jeg at jeg ikke satte mere pris på de dage hvor jeg var heldig ikke at kaste op, have døgn kvalme og en halsbrand der er ved at tage livet af mig.

Jeg er sikker på at din baby har det skønt!

Anonym
    1. marts 2021 kl. 14:41

Tak, det er beroligende at høre 🥰 

1. marts 2021 kl. 17:35

Jeg havde helt vildt mange symptomer i hele min første graviditet, selvom baby var død i uge 6 og vi ikke opdagede det fra uge 9, så der er ingen sammenhæng mellem symptomer og om baby er i live derinde. 

Det er helt normalt at symptomer kommer og går🙂

Anonym
    1. marts 2021 kl. 17:49

Puha, det må være forfærdelig 🥺

Anonym
    1. marts 2021 kl. 20:34

Mine symptomer kom og gik også. Det er helt normalt! 🙂

2. marts 2021 kl. 01:43

NHJ skrev :

Hej allesammen

Jeg har de seneste uger været dårlig med kvalme, svimmelhed og utilpashed, vi var til tidlig skanning i tirsdags, hvor vi så hjerteblink. Vi skal til skanning i morgen igen, da baby var lidt lille, men ikke noget farligt. Men idag er alle mine symptomer væk? Nu er jeg jo skide nervøs for, om baby er død 🥺 Mine bryster er dog stadig spændte, men alt andet er pist væk. 
    Andre der har oplevet det i 1. trimester, men stadig havde en levende baby i maven? Der er lang tid til den skanning i morgen 🤞🏼🤞🏼

Hej NHJ. 

Jeg er 18+3 i dag. Inden denne graviditet har jeg nogle SA og en enkelt MA bag mig. Frygten i starten er simpelthen så slem, at der ikke skal noget til at slå én ud af kurs. 

Men jeg vil sige… Nu er jeg næsten halvvejs. Jeg oplever stadig ikke vilde symptomer. Har ikke oplevet kvalme, madlede eller andet som man normalt forbinder med graviditet. Jeg er lidt mere træt end normalt, har ømmere brystvorter. Men det er sådan set det. 

Så hvis jeg var dig, ville jeg prøve at slå lidt koldt vand i blodet. Jeg ved hvor svært det er. Men prøv at afled dig selv og dine tanker. 🙂 

Anonym
    2. marts 2021 kl. 03:16

Alle mine symptomer forsvandt ca uge 8 for mig (og kom i øvrigt ikke tilbage). Jeg var vildt bange og søgte også råd herinde, men kunne læse mig til at det sker for mange. Jeg har en dejlig baby i dag 🙂

2. marts 2021 kl. 08:57

Jeps! 
    Med min første søn blev jeg så dårlig omkring 6+ og hang dårligt sammen. Efter halvanden uge i helved, havde jeg det pludselig meget bedre en dag, og det meste af dagen gik med at nyde det og spise igen. Om aften blev det dog til tvivl, og jeg endte med slet ikke at sove den nat pga tanker om et dødt fosterer. Vi havde også set hjerteblink 6+3. 
    Dagen efter var jeg så ødelagt at jeg tog en sygedag og betalte for endnu en privat scanning samme eftermiddag. Jeg gik som en zombie og forberedte mig på, at det ligesom første graviditet endte med en SA/MA. Men heldigvis lå der den fineste lille reje med hjerte ved scanningen, og jeg har aldrig været så lettet før. Det var også omkring 8+3/4/5.

Alle gener vendte desværre tilbage (i bølger dog), så få tjekket at alt er, som det skal være, og er det det, så nyd at du får en pause. Måske du er heldig at det er et overstået kapitel for dig 🥰

Krydser fingre 🤞

Anonym
    2. marts 2021 kl. 10:29

Baby er død 😭😭

2. marts 2021 kl. 10:37

Årh, det er jeg ked af at høre 💔😢

Håber du kommer godt videre herfra med en snarlig ny graviditet ♥️

4. marts 2021 kl. 13:40

NHJ skrev :

Baby er død 😭😭

Åhhh altså, kæmpe kram til dig❤️
    Det lyder helt som mit forløb i december, pludselig forsvandt symptomerne, – havde også set hjerteblink og det hele. Men der var den lille også gået til💔 Det er så uoverskuelig hårdt og man tror aldrig man bliver sig selv igen, – men det skal nok komme❤️ giv dig tid til at være ked❤️❤️❤️

Viser 14 indlæg - 1 til 14 (af 14 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

Kærlig hilsen

Julie & resten af Team Min-Mave.dk