Close
Log Ind Opret Bruger

Terminsgruppe november 2021

Tagget: 

• 27 februar 2021, 21:36

Jeg ved ikke om der allerede er, men jeg har ikke kunne finde en tråd med terminsgruppe for november på facebook… så jeg har nu lavet en sad

Da jeg ikke har helt styr på det med hemmelig og hvad der er synlig har jeg lavet en ny profil, som i kan tilføje som ven, og så bliver i tilføjet gruppen. Navnet er Louise Winther og har nedenstående billede som profilbillede 🙂 

Håber nogle vil være med så jeg ikke har en gruppe med mig selv laughog den er både skjult for ikke-medlemmer og privat 🙂

27. februar 2021 kl. 21:48

Vil gerne være med, men er nødt til at være 100% sikker på den er hemmelig først 😊

27. februar 2021 kl. 22:51

ønskerbaby87 skrev :

Vil gerne være med, men er nødt til at være 100% sikker på den er hemmelig først 😊

Den er hemmelig! Det eneste jeg var i tvivl om er, om andre kan se at jeg havde lavet en gruppe, og derfor lavede jeg den fra en ny profil, men det er kun medlemmer der kan se hvem som er medlem, det satte jeg kryds ved smiley

28. februar 2021 kl. 13:22

Jeg vil gerne være med når jeg er helt sikker på at der er en baby smiley

28. februar 2021 kl. 20:34

2017mor skrev :

Jeg ved ikke om der allerede er, men jeg har ikke kunne finde en tråd med terminsgruppe for november på facebook… så jeg har nu lavet en sad

Da jeg ikke har helt styr på det med hemmelig og hvad der er synlig har jeg lavet en ny profil, som i kan tilføje som ven, og så bliver i tilføjet gruppen. Navnet er Louise Winther og har nedenstående billede som profilbillede 🙂 

Håber nogle vil være med så jeg ikke har en gruppe med mig selv laughog den er både skjult for ikke-medlemmer og privat 🙂

Jeg har anmodet dig om venskab på FB 😊

28. februar 2021 kl. 20:41

Super fedt! Har ansøgt dig ❤️

28. februar 2021 kl. 20:59

Så skulle jeg gerne have inviteret dem som har ansøgt indtil nu smiley

Og dem som gerne vil være sikker, så de gerne vil vente med at være med til efter scanning er selvfølgelig også helt okay! Nu ved i den er her 😉

1. marts 2021 kl. 09:47

Jeg vil gerne være med smiley

1. marts 2021 kl. 11:37

Har ansøgt 😀

Lonny Rømer

Anonym
    1. marts 2021 kl. 20:01

Jeg vil også gerne være med men først når jeg lige har været til tryghedsscanning d. 19 marts frown

2. marts 2021 kl. 08:24

Jeg har ansøgt surprise

3. marts 2021 kl. 11:03

Jeg har ansøgt dig.

7. marts 2021 kl. 19:49

Vil også gerne være med! Ansøger 👍🏼😊

9. marts 2021 kl. 10:59

2017mor skrev :

Har anmodet om venskab på Facebook

11. marts 2021 kl. 09:01

Jeg vil gerne være med og har ansøgt 😉 

mvh Ida 

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 35 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

Kærlig hilsen

Julie & resten af Team Min-Mave.dk