Terminsgruppe november 2021
-
27 februar 2021, 21:36
Jeg ved ikke om der allerede er, men jeg har ikke kunne finde en tråd med terminsgruppe for november på facebook… så jeg har nu lavet en
Da jeg ikke har helt styr på det med hemmelig og hvad der er synlig har jeg lavet en ny profil, som i kan tilføje som ven, og så bliver i tilføjet gruppen. Navnet er Louise Winther og har nedenstående billede som profilbillede 🙂
Håber nogle vil være med så jeg ikke har en gruppe med mig selv
og den er både skjult for ikke-medlemmer og privat 🙂
27. februar 2021 kl. 22:51ønskerbaby87 skrev :
Vil gerne være med, men er nødt til at være 100% sikker på den er hemmelig først 😊
Den er hemmelig! Det eneste jeg var i tvivl om er, om andre kan se at jeg havde lavet en gruppe, og derfor lavede jeg den fra en ny profil, men det er kun medlemmer der kan se hvem som er medlem, det satte jeg kryds ved
28. februar 2021 kl. 20:342017mor skrev :
Jeg ved ikke om der allerede er, men jeg har ikke kunne finde en tråd med terminsgruppe for november på facebook… så jeg har nu lavet en
Da jeg ikke har helt styr på det med hemmelig og hvad der er synlig har jeg lavet en ny profil, som i kan tilføje som ven, og så bliver i tilføjet gruppen. Navnet er Louise Winther og har nedenstående billede som profilbillede 🙂
Jeg har anmodet dig om venskab på FB 😊
9. marts 2021 kl. 10:592017mor skrev :
Har anmodet om venskab på Facebook
- Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
-
Graviditetsmails
Få Min-Maves daglige mail om din og babys udvikling under graviditeten Debatter
- At miste
- Baby (0-12 mån)
- Babysitting
- Børn (1+ år)
- De kreative forældre
- Debatter opdelt efter landsdele
- Familie
- Fertilitetsbehandling
- Forældregrupper
- Fødslen
- Generelle debatter
- Gravid
- Iværksætternes klub
- Køb og salg
- Lukkede grupper – Blandet
- MM taberklubben
- Om Min-mave
- Ønsker graviditet
- Terminsgrupper
- Vi har BRUG for rene linjer!
Nyeste blogindlæg
Bedste debatter
Tilmeld dig nyhedsbrevet
Ja tak, tilmeld mig Min-Mave.dks ugentlige Nyhedsbrev.
Jeg tilmelder mig også Blognyhedsbrevet samt Særnyhedsbrev, der begge udsendes i ny og næ. Nyhedsbrevet omhandler bl.a. graviditet, familieliv, relevante og nye artikler, samfundsdebatter og konkurrencer. Vi behandler dine personlige oplysninger som beskrevet i vores persondatapolitik, som kan læses her.