Close
Log Ind Opret Bruger

Min kæreste vil være far nu.

• 20 oktober 2020, 15:51

Hej damer! Jeg har noget som jeg rigtig godt kunne tænke mig at vende med jer – dog er jeg klar over, at i ikke kan fortælle mig hvad jeg skal gøre, men jeg håber på, at få nogle indput. 

Jeg har en vidunderlig kæreste, som jeg elsker og som jeg ved skal være far til mine børn en dag. Vi har en meget, meget stor kærlighed til hinanden og jeg er sikker på, at vi ville blive fantatiske forældre sammen. Snakken om børn er noget han ofte bringer på bordet og jeg kan mærke på ham, at det er et brændede ønske for ham, at blive far til mine børn snart. 

Jeg vil rigtig gerne starte familie med ham, men vi er begge i starten af tyverne og begge under uddannelse. Dog kan jeg ikke lade være, at stille spørgsmålstegn til om det mon ville være smart (økonomisk og karriemæssigt) at vente. Jeg ønsker at blive mor, men jeg ved ikke om jeg ønsker det ligeså meget som min kæreste gør – lige nu (og hvordan vender man den?)

Misforstå mig ikke, jeg vil rigtig gerne starte en familie med ham. Men har nogle af jer damer oplevet, at jeres partner var den ivrige for, at starte familie når i selv ikke har haft hverken travlt med at starte eller et stort behov for at vente?

Please be kind 🙂

• Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.