Close
Log Ind Opret Bruger

Hjertesorg

• 4 maj 2021, 22:10

Hej derude.

Det er lidt udenfor emne, men jeg håber i bærer over med mig. Har før været bruger herinde, men måtte oprette mig igen nu.

Sagen er den, at min mand i søndags meddelte mig, at vi ikke længere skal være et par. Mit hjerte er mildt sagt knust i tusinde stykker.

Vi har to fantastiske børn sammen. Hus købte vi for to et halvt år siden. Vi har kendt hinanden i 9 år.

Jeg græder og græder. Det kom fuldstændig ud af det blå for mig. Og hvad med vores børn? Jeg troede, at vi alle havde det godt og var glade.

I lørdags gik vi i byen sammen på hans initiativ, og søndag, bum, så skal vi ikke længere være et par. Han holder stadig fast i det.

Jeg efterspørger ikke nogen super løsning herinde. Jeg har vidst bare brug for at få at vide, at jeg nok skal komme helskindet igennem det.

Lige nu eksisterer der kun tårer og sorg

5. maj 2021 kl. 17:14

Hej med dig.

Jeg har også måtte oprette mig på ny.

Æv en situation! Jeg har været der for 10 år siden. Min eksmand som jeg også har to børn med, meddelte mig også ud af det blå at han ingen følelser havde for mig længere.

Jeg var som dig knust, alle katastrofetanker kørte på højtryk, jeg græd, jeg sov ikke, jeg tabte mig frygtelig meget. Jeg kastede op af gråd.
    Åh det er så hårdt og jeg føler virkelig med dig. Du kan ikke bruge til noget, når andre siger at der er lys for enden af tunellen, for lige nu er alt sort.

Jeg husker det virkelig tydligt, folk forstod virkelig ikke hvor knust jeg var.

Det tog mig laaang tid at acceptere tingene som de var. Jeg gik hos en terapeut og “dyrkede” noget selvudvikling og mindfulness, som jeg tror på hjalp mig igennem det.
    Jeg øvede mig i at gøre noget godt for mig selv, når børnene var ved deres far. Det var svært i starten, men det gav mig energi.

Der gik et års tid før jeg havde fået det nogenlunde på afstand. Og mødte umiddelbart efter min nuværende mand. Dog følte jeg mig ikke 100% klar til at indlede noget nyt, men han var insisterende og lod mig tage det i det tempo jeg havde behov for.

Hvad er din mands begrundelse for at afslutte jeres forhold? Har han mødt en anden, tænkt over det længe eller noget helt 3.?

• Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.