Close
Log Ind Opret Bruger

Alternativ til min-mave

Tagget: 

• 9 april 2021, 21:12

Ja som overskriften lyder…. Jeg har brugt min-mave næsten dagligt i 3 år. Men den nye opdatering har gjort alting aaaaalt for svært. Ud fra antallet af debatter kan jeg se, at jeg er nok ikke den eneste som har det sådan🤯

Derfor søger jeg et andet sted, hvor man kan få det samme fællesskab, som man kunne her førhen ?

10. april 2021 kl. 09:53

De fleste er hoppet på baby.dk Men det er dælme trist. Jeg har været med i over 10 år, og savner virkelig det gamle allerede.

10. april 2021 kl. 17:01

Åh ja ville også hellere havde det gamle tilbage, det kunne godt være man skulle prøve baby.dk

10. april 2021 kl. 19:44

Tak for svar.

Jeg vil prøve baby.dk😊

Det er virkelig ærgeligt, jeg kan ikke forstå det er blevet sååå ringe🙄 Jeg savner også det gamle!

10. april 2021 kl. 21:13

Ja, prøv det. Det har jeg kendt i lige så mange år, og kommet begge steder 🙂

Det er bare underligt, at der ikke kommer lidt respons til de mange brugere, som prøver sitet af, og fortæller om, hvad de synes og hvad der ikke helt fungerer. Man føler sig bare ikke hørt, og mangler et indblik i, hvordan det går med “genoprettelsen” af siden. Det er desværre med til, at folk trækker sig, fordi man ikke kan følge med i, hvor langt de er og at de tager hånd om problemerne. Det er mega øv 🙁

10. april 2021 kl. 22:04

Det er så ærgerligt…man plejer jo at vænne sig til opdateringer men jeg må nok indrømme at jeg ikke føler der lykkes her. Jeg var så glad for den “gammeldags” Forum-følelse. Den tror jeg mange savner.

fordi der er så mange forskellige interessegrupper er det bare irriterende at der er mere luft mellem opslagene så man skal scrolle/bladre længere for at finde opslag der er relevante, og der er også al for meget blank space i teksten…al for meget tom plads og al for lidt indhold. Og så holder folk op med at poste…

Jeg giver det da en chance, men hvis fællesskabet forsvinder, så er der jo ikke noget at komme efter.

11. april 2021 kl. 17:46

<p style=”text-align: left;”>Jeg er helt enig med jer. Siden med ris og ros har ikke mange positive ord 😵</p>
    Jeg vil da holde øje om det bliver bedre på et tidspunkt, men sådan som det kører nu orker jeg ikke. Det føles ikke som en opdatering, det føles som en helt anden hjemmeside.

11. april 2021 kl. 17:47

Godt eksempel😂😂 har ingen ide om hvordan alle de tegn kom ind i min seneste kommentar 😂😂😂

12. april 2021 kl. 08:25

Kære alle.

Jeg vil lige blande mig her og informere jer om vi arbejder.. alle ugens 7 dage på at få alle jeres kommentarer med i vores rettelser, alle fejl og alle småændringer ordnet så hurtigt som muligt.

Det går bare ikke altid så hurtigt med IT og med så stor en side, kan man ikke undgå at der sker ting 🙁 Jeg ville ønske det gik hurtigere og der ikke var så mange fejl.
    I stedet for at afskrive os, så synes jeg i skal være med at til at forme siden.

Jeg sidder som ejer og direktør af Min-Mave og jeg er et helt normalt menneske og mor ligesom jer. Vær ikke i tvivl om at jeg gør mit bedste.

Håber på forståelse.

Kærlig hilsen
    Julie, Min-Mave.dk

• Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

Kærlig hilsen

Julie & resten af Team Min-Mave.dk