Close
Log Ind Opret Bruger

ulighed/min kæreste har en datter

• 12 maj 2017, 20:56

hej alle! 

Ja sagen er den jeg ikke ved om jeg er urimelig overfor min kæreste. Så lad mig forklare situationen. 

Min kæreste har en datter på 7år, som jeg er glad for og har et tæt forhold til. Hun er på 7/7 ordning så er også meget hos os, hvilket er helt fint. 

Sagen er den at vi er på 9. Cyklus uden held endnu og jeg er begyndt at få nogle tanker, som min kæreste synes er dybt urimelige.. jeg kan godt forstå ham, men jeg kan ikke gør for dem. Og jeg synes han reagerer rimelig stærkt..

Min tanker går på, at jeg ikke synes vi har det samme at "miste" hvis nu jeg aldrig bliver gravid. Han har prøvet det hele før, og er far, så han kan i princippet ånde lettet op og tænke "puha godt jeg har prøvet det".. jeg siger ikke han gør det, men mine tanker går på at der er mere på spil for mig angry

samtidig med de tanker tumler jeg med hvis ikke det lykkedes at få et barn, så synes jeg der er en ulighed i vores forhold, fordi jeg aldrig ville komme til at opleve det at blive mor. Tanken er en jeg skubber ud af hovedet fordi jeg simpelthen ikke kan rumme den crying

jeg er ærlig overfor min kæreste omkring mine tanker, men jeg synes ikke han modtager dem godt. Han siger "jeg kan ikke gøre for Min datter er her" og mine tanker har INTET at gøre med hende.. sagen er blot den at jeg gerne vil have min egen familie, med hende som en fantastisk dejlig bonus oveni., 

er jeg dybt uretfærdig?

• Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

Kærlig hilsen

Julie & resten af Team Min-Mave.dk