Close
Log Ind Opret Bruger

min datter vil ikke acceptere ham ;(

• 7 februar 2017, 08:41

Jeg blev forladt af min x mand for ca. 1,5 år siden. Og det var det hårdeste jeg nogensinde har prøvet før. Vi har en datter på 4 (5 til april) for ca. Et år siden møder jeg en rigtig dejlig fyr som får min hverdag til at hænge sammen igen. Og kan begynde at se lyst på mit liv igen. Vi ses ca. Et halvt år inden min datter møder ham. Nu har vi ca. Været sammen i et år. Men min datter vil simpelthen ikke acceptere ham 🙁 det gør så ondt inde i mig da han er alt det jeg søger/har manglet. Han gør alt for min datter og er virkelig god til børn. Mine niecer elsker ham. Men min datter gider ham ofte ikke. Vi har nogle gode dage hvor hun gerne vil ham men der er langt imellem. Hun er generelt en type som er svær at komme ind på livet af. Specielt mænd er hun ikke så god til. Min x havde fundet en anden da han forlod mig og min datter holder rigtigt meget af hende og snakker konstant om hende. Hvilket selvfølgelig er dejligt. Men det frustrere mig så meget at jeg skal blive ved med at kæmpe sådan. Vil bare så gerne at hun vil åbne op. Føler ikke mig og min nye kæreste har nogen fremtid sammen når hun ikke vil acceptere ham. Og det gør mig sønderknust. Andre der har oplevet lignende ? Jeg tager imod alle gode råd ???? 

• Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

Kærlig hilsen

Julie & resten af Team Min-Mave.dk