Close
Log Ind Opret Bruger

barnepige søges i esbjerg

• 31 marts 2012, 19:19

jeg er en kvinde på snart 29 år der søger en fast barnepige eller reserve bedste. jeg er alenemor og har en søn på 5 mdr der dog er 8 uger for tidlig født. da jeg har en mellem puddel skal du også kunne lide hund. vi bor i sønderris i esbjerg.

kh gitte

1. april 2012 kl. 14:01

Jeg har nemlig en søster der søger barnepige job 🙂

2. april 2012 kl. 15:43

det kunne være rart med en fast dag i ugen eller mere ss

2. april 2012 kl. 17:33

Det ville være noget for hende! Hvis du har lyst kan du kontakte hende på 26817963.
    Hun bliver 16 til sommer, skal starte i 10. Efter sommerferien og har erfaring med børn.
    Hun har altid haft børn omkring sig, og hun passer også to andre børn engang imellem. 🙂

13. april 2012 kl. 17:01

Hejsa!

Jeg hedder Luna og er 14 år gammel, går på blåbjerggårdskolen da vinci-linjen. Jeg kunne rigtig godt tænke mig og passe din søn (også hunden).

Jeg kan alle dagene i ugen,men bare ikke tirsdag og torsdag aften. Tager meget gerne hen til dig med kortvarsel, da jeg bor på Thulevej, som er meget tæt på sønderris. Jeg elsker børn, og har selv lillesøstre, er meget social, åben for børn, og tager ansvaret meget alvorligt. Hvis du kunne tænke dig at have mig til at passe børn, må du meget gerne ringe til mit mobil nummer : 60 64 52 97

Håber det er noget du vil, fordi jeg vil rigtig gerne!

Kh Luna 🙂

23. april 2012 kl. 10:02

Hejsa – prøv at gå ind her – der er masser af babysittere http://www.minbabysitter.dk

vh Trine

29. april 2012 kl. 22:49

Hejsa
    Hvis ikke din søgning på en barnepige allerede er afsluttet så er jeg meget interesseret i jobbet.
    Jeg er gymnasie elev i Esbjerg og har senest fri 15:15 og weekender er frie.
    Jeg har tidligere erfaring med børnepasning og er rigtig glad for børn så håber at jobbet stadigvæk er ledigt

Mvh Camilla

Kan også kontaktes på email: camilla_m_henriksen@yahoo.dk

29. august 2012 kl. 13:15

Hej! Har du fundet barnepige ?:)

17. september 2012 kl. 20:06

Hej med dig!
    Jeg er en pige på 17 år som går på STX uddannelsen på Rybners.Jeg har tidligere været barnepige får en mor, som havde en dreng på 7, og en pige på 1, men de flyttede desværre udenbys. Så hvis du stadig mangler en, er du velkommen til at kontanke mig på: 26 35 38 33, eller på hejza_nanna@msn.com 

2. oktober 2012 kl. 20:59

Hejsa! 🙂

Jeg hedder Julie, og er 14 år gammel, men bliver dog 15 til Marts. 
    Jeg bor i Gjesing, og går på blåbjerggårdskolen, i 8 klasse. Jeg kunne godt tænke mig at passe din søn og også hund.

Hvis jeg kan bruges, så bare ring til mig. Mit nummer er: 28914677. 
    Men jeg kan også kontaktes på min e-mail, den er: nugga.bugga@hotmail.com

mvh Julie.

27. december 2012 kl. 23:02

Hej 🙂
    Hvis stillingen ikke er besat er jeg meget interesseret.
    Jeg er 20 år gammel og bor i esbjerg.
    Jeg er student på esbjerg gymnasium, og er på nuværende tidspunkt ikke under uddannelse eller i arbejde, da jeg er ved at søge praktikplads som konditor. (Afsluttede mit grundforløb her lige før jul)
    Jeg er glad for børn, og har både været barnepige, træner for små børn i gymnastik samt lært meget om børns motorik og udvikling da min svigermor ejer klinik for motorik.
    Hvis du er interesseret er du meget velkommen til at kontakte mig via email:
    Camilla-joergensen@hotmail.com

Mange hilsner fra Camilla Vibekka Jørgensen
    – og godt nytår 🙂

27. december 2012 kl. 23:13

Hej 🙂
    Hvis stillingen ikke er bedat er jeg interesseret. 🙂

Jeg er 20 år gammel, og bor i esbjerg. Jeg blev i sommers færdig med min studentereksamen på esbjerg gymnasium, og tog efter sommerferien et grundforløb som bager på teknisk skole. Jeg afsluttede grundforløbet her før jul, og er nu igang med at søge arbejde som konditor.
    Jeg vil derfor have god tid til at kunne passe dit barn 🙂
    Jeg har siden barnsben været glad for børn. Min mor var dagplejer, og jeg har været barnepige, trænet børn i gymnastik, og fået en masse viden om børns motoriske udvikling, da min svigermor ejer klinik for motorik.
    Og hund har jeg selv haft i mage år, så ingen problemer der 🙂

Hvis jeg lyder som en du kan bruge, er du meget velkommen til at kontakte mig på e-mail:
    Camilla-joergensen@hotmail.com

Mange hilser fra Camilla Vibekka Jørgensen
    – godt nytår 🙂

Anonym
    8. januar 2013 kl. 12:20

Hej gitte. 
    ville høre om du stadigvæk søger en barnepige . jeg har 4års erfaring med små børn fra 0 til 4 år . 
    og jeg er en und og frisk pige på 16 år. som rigtig gerne vil i gang med at passe børn igen . 
    Hilsen line

7. august 2015 kl. 20:26

MamaLouise skrev :

Hej! Har du fundet barnepige ?:)

Hej MammaLouise hvis ikke du har fundet en barnepige er jeg meget interesseret 🙂

Viser 14 indlæg - 1 til 14 (af 14 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.