Close
Log Ind Opret Bruger

sårende bemærkning fra manden

• 22 februar 2021, 15:37

Hej. Jeg er kvinde over 40 og har været sammen med min mand i mange år. Seksuelt er vi lidt forskellige. Han ønsker et meget levende og aktivt samliv med mig. Jeg er lidt mere til den rolige side hvad det angår. Vi plejer at mødes halvvejs, dvs jeg får lidt mere end jeg har behov for, imens han normalt kan acceptere, at der ikke sker noget hver dag. Men i weekenden sårede han mig så dybt, at jeg er pænt rasende på ham. Han havde drukket alt for meget, hvilket absolut ikke tænder mig. Efter at jeg (pænt) sagde nej tak til lagengymnastik begyndte han meget grafisk at fortælle mig, at han var træt af min gamle, kedelige …, og havde brug for en ny frisk … Han fortsatte med at nedgøre mig og mit underliv i et stykke tid inden han til sidst faldt i søvn. Jeg føler mig lige så afvist, gammel og ubrugelig, som hvis han i virkeligheden havde været mig utro og faktisk føler jeg pt ingen kærlighed til ham længere. Jeg har brug for jeres syn på følgende: er det en ok undskyldning at han var fuld, og nok ikke mente det, eller mener man netop det man siger, hvis man har drukket meget. Jeg tror ikke en pind på, hvad han selv siger nu og jeg har aldrig været fuld, så jeg ved ærlig talt ikke hvad jeg skal tro på. Har i andre oplevet noget lignende og hvor såret ville i være? 

Anonym
    22. februar 2021 kl. 15:58

Jeg synes overhovedet ikke, det er i orden, heller ikke selvom han er fuld. (jeg går udfra, han har sagt det med en alvorlig mine og ikke i sjov? Selvom det heller ikke ville være okay som en joke)M

åske mener han det ikke så slemt, men får overdrevet lidt i fuldskab, men han skylder dig virkelig en undskyldning og en alvorlig snak om, hvordan han har det i jeres forhold og med jeres sexliv.

Jeg kan godt forstå, du har mistet meget for ham, og måske I skulle få en parterapeut til at hjælpe jer videre herfra. 

Anonym
    22. februar 2021 kl. 16:04

Jeg kan godt forstå at du er ked af det, det er virkeligt tarveligt at sige sådan noget. Til gengæld vil jeg så sige at han jo heldigvis kun sagde det, fordi at han var såret over at du afviste ham. 

22. februar 2021 kl. 16:30

Jeg ved sgu ikke. Havde det været mig, så havde jeg ikke fundet mig i det, det havde været yderst sårende, og noget, som jeg ikke ville kunne lægge bag mig bare sådan. Jeg forstår godt dine følelser har ændret sig for ham. Og jeg skal ikke kunne sige, om det havde været dråben for mig, til at jeg ikke gad ham mere. Det er så intimt og nedværdigende at snakke grint om, ens kønsdele, ej, det havde jeg slet ikke kunne glemme eller abstrahere fra. Øv, jeg har ondt af dig angry

22. februar 2021 kl. 16:51

Hold nu fast hvor er din mand dog tarvelig. Du er fuldt berettiget til at være vred og såret! 
    Man står altså stadig til ansvar over ens handlinger selvom man drikker sig fuld! Jeg forstår fuldt dine følelser. Tænker da godt nok din mand må ligge sig i selen for at vise at det ikke er noget han mener!!!

22. februar 2021 kl. 17:01

Der er altid sandhed i det, der kommer fra fulde folk, men dermed ikke sagt, at de handler på deres tanker, men de er der helt sikkert.

22. februar 2021 kl. 17:03

Regner han med at få mere sex ud af sådan en bemærkning? enlightened Klaphat…

22. februar 2021 kl. 17:57

Uanset om han er fuld eller ej så ville den slags bemærkning nok gøre at jeg aldrig ville kunne give mig hen til sex igen, for jeg ville hele tiden tænke på det der blev sagt, hvaf han mon tænkte lige nu om det, om jeg er god nok. Den slags følelser ville betyde at jeg ikke længere ville kunne give mig hen til ham, før jeg troede på at han ikke mente det, og det tror jeg skisme er svært at nå frem til at tro på uden hjælp udefra.

22. februar 2021 kl. 18:15

Så enig. 

22. februar 2021 kl. 18:32

Føj, for en ondskabsfuld bemærkning. Og hatten af for dig, at du ikke sank ned på samme niveau og gav igen af samme skuffe. 
    Du er hverken sippet eller pigefornærmet, du er i din gode ret til at trække dig lidt tilbage, og samtidig give ham tid til at stege i sit eget fedt, og tænke over hvad han kan gøre for at lappe såret sammen igen. 
    Og selv hvis tiden skulle læge såret, og at han virkelig mander sig op, så er jeg bange for at de ord vil give genlyd i dine ører i lang tid fremover, og grobund for tankerne om ikke at slå til, og hvor er det dog synd for dig, for det passer helt sikkert ikke. 
    Han skal som minimum have at vide hvordan han har fået dig til at føle, råt for usødet. Vær sikker på at han virkelig fatter hvir dybt sårende de ord har været (og stadig er).  Og udelad ikke at lade ham vide, at de ord har fået ham til at virke direkte frastødende på dig. 
    virituel krammer herfra. 

22. februar 2021 kl. 19:35

Hvis min kæreste havde snakket så grimt om min vagina, fuld eller aj, så var jeg simpelthen blevet så ulykkelig og usikker at jeg vores sexliv ville være uredeligt…. og sex betyder meget for mig og er meget vigtigt, så det ville desværre også betyde at vores forhold langsomt ville dø.

Jeg kan slet ikke komme på nogle undskyldning, som ville få mig til at glemme det som blev sagt og ville virkelig miste noget for ham.. 

kvinder er så sensitive omkring deres vagina, mange går og er pinlige over dem, jeg har selv brugt min ungdom på at være ulykkelig over at mine skamlæber stak ud… så vi tager ikke let på sådan kommentare !

22. februar 2021 kl. 19:45

Wow. Jeg tror aldrig jeg ville kunne være sammen med min mand igen, hvis han talte grimt om mit underliv og vores sexliv på den måde.

kæmpe kram til dig! 

Anonym
    23. februar 2021 kl. 08:57

Ej det kan jeg fandme godt forstå du bliver såret af! 
    fuldskab er ingen undskyldning for sådan en opførsel. Overhovedet.

Jeg bider også mærke i at "du får mere end du har behov for". Du skal ikke have sex hvis/når du ikke har lyst. 
    ja, det er skide svært når ens behov for sex ikke matcher i et forhold, men pligt sex hjælper absolut ikke på problematikken er min erfaring.

herhjemme er det mig, der har et langt større behov for sex end manden. Selvom det kan være stjernehårdt i perioder, så ville jeg blive rigtig ked af, hvis han følte sig nødsaget til at lade sin grænse overskride ved at have sex når han ikke har lyst.

Anonym
    23. februar 2021 kl. 12:00

Helt enig med Monkeymamma!

Og hoooold nu op hvor var jeg blevet stjernetosset hvis jeg havde fået sådan en kommentar fra manden! jeg var nok kommet til at svare noget i retning af 'Jamen så gå du ud og find dig en ny og frisk, for her er der sgu lukket nu! Tak for endelig at være ærlig, du kan godt skride nu.'

indecision

Anonym
    23. februar 2021 kl. 13:15

Ej hvor er det en nederen og langt ude bemærkning fra din mand. Kan godt forstå du er sur og såret!

vil på INGEN måde forsvare ham. Vil blot sige at jeg tror det handler om han selv de såret og afvist og så på sin barnlige fuldemandsmåde lige skal jorde dig, som i situationen måske har virket ovenpå, og måske udstrålet at du synes han var fuld og frastødende (ud fra hvad du selv skriver). Det eneste jeg vil sige med det er, at du IKKE skal tage hans kritik til dig og tænke at der er noget galt med dig. Det er ham der er fucked op, og hvis det var mig så ville jeg ikke kunne glemme at han havde sagt sådan 😤

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 25 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.