Close
Log Ind Opret Bruger

Tripp Trapp vs Leander stol

• 19 august 2010, 15:48

Hej skønne gruppe

Jeg ved ikke om der er nogen der har fulgt med i sagen ang. Stokke’s sagsanlæg mod leander stolen? Det har jeg, fordi vi rigtig gerne ville have en leanderstol -men da forhandlerne "fik forbud" mod at sælge den fra stokke har den været meget svær at skaffe. Og så da jeg lige ville følge op på sagen i dag, fik jeg den glædelige nyhed at Leander vandt retsagen (ligesom i Holland). Så nu burde stolen kunne fåes igen -eller meget snart.

Det får mig lyst til at starte en lille debat  og håber at det kan holdes i en god tone. 

Synes i at de to stole ligner hinanden -altså er leanderstolen en efterligning af Tripp Trapp stolen?

Hvis nogen skulle få lyst til at læse retssagen kan dette link benyttes: 

http://domstol.fe1.tangora.com/Default.aspx?id=16692&recordid16692=1086 -og så bare vælge at læse det i pdf format (højre side)

Jeg synes slet ikke de to stole ligner hinanden. De har samme funktion ja, men det er der jo så mange ting der har. Tænk bare på alle de borde, senge, computere etc der findes nu om dage. Vi faldt netop for leanderstolen fordi den ikke var så "stiv", den er mere moderne, og sikkerheden føler jeg er meget bedre. Især fordi det ikke skulle være muligt at vælte leanderstolen hvis barnet sparker fra på bordet, skyldes stolens længere ben og bedre affjedring. Den er mere "stabil" og så vejer den noget mindre.

Hvad siger i?

kram sus 

• Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

Kærlig hilsen

Julie & resten af Team Min-Mave.dk