Close
Log Ind Opret Bruger

Hvor gammel skal jeres barnepige være??

• 30 maj 2010, 13:25

Hej Piger.

Skriver til jer da vi netop har "ansat" en rigtigt sød barnepige på 14 år. Hun har erfaring med små børn, da hun har flere barnepige jobs og hun virker meget moden af sin alder.. endvidere viste Lærke tegn på hun følte sig tryg ved hende, det er et kæmpe plus, da Lærke er MEGET mor og far pige. Hun skal passe Lærke ca. hver 3. eller 6. weekend fra kl.  07.00 til kl 08.00 Lørdag og Søndag morgen (Jeg tager i dagvagt kl 07.00 og Lærkes Far er først hjemme fra nattevagt kl 08.00) Den time er jeg ikke bekymret for…. MEN, vi skal på Lørdag til 30 års fødselsdag. Lærke er ikke inviteret med og ingen af dem vi "plejer" at bruge kan passe hende. Vores barnepige kan godt, men jeg synes simpelthen hun er for ung til og passe hende så længe. Det er fra kl 17.00 til ca. midnat. Jeg ville slet ikke nyde aftenen… og er ikke i tvivl om det er grundet hendes alder. Passede selv børn på Lærkes alder da jeg var 14 år og de var heller ikke ældre end Lærke, Handler det bare om jeg skal give slip eller hvad siger I andre?? Nogle med erfaringer med "unge" barnepiger?? Åh, det nemmeste ville være, hvis man bare kunne have de små poder på sig altid 🙂

Viser 1 indlæg (af 1 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

Kærlig hilsen

Julie & resten af Team Min-Mave.dk